ФОРМУВАННЯ ВИПИСКИ, ВИТЯГУ ЧИ ДОВІДКИ НА ЄДР

Досить часто ми отримуємо від Вас безліч запитань щодо користування Єдиним державним реєстром (далі — ЄДР) та засновницькими документами, які на сьогодні видаються без відміток реєстратора. Ми вирішили надати роз`яснення з цього приводу.

Відповідно до змін, для отримання відомостей з ЄДР в електронній формі не потрібно відвідувати державного реєстратора, банківську установу чи нотаріуса. Електронні документи мають таку ж юридичну силу, як і паперові. Автентичність кожного електронного документа підтверджується його номером, завдяки можливості повторного завантаження сформованого документа. Номер документа надається заявнику одразу після оплати та міститься на кожному аркуші документа.


Така послуга є платною, але надзвичайно зручною, адже так Ви можете роздрукувати документ за необхідності та зручності. Процес є досить легким, але все ж питання виникають. Тому ми склали для Вас коротку інструкцію, яка поетапно пояснює як отримати бажаний документ у електронній формі.
 

Отже, давайте розглянемо алгоритм дій формування виписки, витягу та довідки самостійно:

 

КРОК-1: Заходимо на офіційну веб-сторінку Міністерства Юстиції України у розділ «Пошук інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

 

КРОК-2: На головній сторінці ми можемо обрати який тип запиту нам потрібен безкоштовний чи платний. Безкоштовний запит дає можливість переглянути усю наявну у загальному доступі інформацію про юридичну особу чи ФО-П за номером ЄДРПОУ. А ось платний запит дозволяє оформити електронну виписку, витяг чи довідку. Переходимо до розділу Платний запит і натискаємо кнопку Створити запит.

 

КРОК-3: Після цього відкривається перелік документів, які можна отримати: Виписка, витяг, довідка про ЮО, ФО-П чи відокремлений підрозділ.

 

КРОК-4: Переходимо до наступного кроку, натиснувши знизу кнопку Наступний. На цьому етапі необхідно обрати критерій пошуку юридичної особи. Оберемо простий варіант «За кодом даними юридичної особи».

 

КРОК-5: Вводимо код ЄДРПОУ і організаційно-правову форму (ОПФ) знову натискаємо кнопку Наступний. Якщо це витяг, то необхідно відмітити потрібну інформацію галочками.

 

КРОК-6: Наступний крок передбачає перехід до оплати за отримання електронного витягу, виписки чи довідки. Поточну вартість надання послуг можна подивитися в розділі Інформація у таблиці «Види запитів». Для цього нам знадобиться будь-яка діюча банківська картка з активованою можливістю сплати через Інтернет. Звичайно ж на картці повинна бути необхідна сума коштів.

 

КРОК-7: Після оплати, якщо ви все зробили правильно, перед вами відкриється інформація з номером вашого запиту та датою створення, які вам ОБОВ’ЯЗКОВО потрібно записати.

 

КРОК-8: Далі переходимо безпосередньо до отримання документу, на який ми подавали запит. Для цього нам знадобиться розділ Отримати документ. Також, якщо вам потрібна квитанція про сплату, ви можете завантажити її у форматі PDF, для цього з’явиться відповідне посилання.
 

До речі, у цій квитанції, у верхньому правому кутку, буде номер вашого запиту, тому якщо ви його раптом не записали на відповідному етапі, ви зможете подивитися його у вашій квитанції.

 

КРОК-9: У розділі пошуку запитів необхідно ввести номер вашого запиту та дату його формування у відповідні поля. Після того, як ви натиснули кнопку Пошук, з’явиться посилання «Завантажити документ №….». Перейшовши за посиланням, витяг завантажується у форматі .zip. В архіві міститься звичайний текстовий документ зі змістом витягу, який ми замовляли. Файл також містить номер та дату запиту, за якими завжди можна перевірити зміст документу на веб-сайті Міністерства юстиції.
 

Далі можна використовувати даний документ як в електронному вигляді, пересилаючи контрагентам, так і роздрукувати його.

 

ПРИМІТКА: Якщо Вам необхідно отримати доступ до статуту у електронному режимі, то скористайтеся розділом Безкоштовний запит та у графі Результат надання адміністративних послуг введіть код, який знаходиться у правому кутку Опису (Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційних дій). Після введення відповідного коду Ви отримаєте доступ до необхідних документів.

 

Також нагадуємо, що у звязку із змінами, нотаріуси та працівнки банків також мають доступ до ЄДР та можуть самостійно сформувати виписку або ж витяг, що зменшує перелік необхідних документів для вчинення ними певних дій.
 

Звертаємо увагу на те, що виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» мають однакову юридичну силу (пункт 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 р. N 466/5).

 

Якщо у Вас виникнуть будь-які питання — звертайтеся!

Ми завжди раді допомогти та надати якісну та інформативну консультацію.

Задати питання/Замовити послугу?

  • facebook-olans
  • instagram-olans
  • youtube-olans

+38 (096) 460 92 98,
+38 (063) 518 17 52

info@olans.com.ua 

ул. Обсерваторная, 21 а,

Киев, 04053, Украина

WE MAKE YOUR AMBITIONS WORK

Olans Group © 2015-2019 Размещение материалов сайта на сторонних ресурсах разрешено только при наличии прямой ссылки на материал.